گزارشی از اولین روز کوئنت رائو در رئال مادرید
 
اخبار رئال مادرید
چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 21:5 ::  نويسنده : caroline

کوئنت رائو به رویایی که از سیزده سالگی در سر داشت دست یافت ، یعنی از همان زمانی که برای امرار معاش ، نقاشی می کرد . حالا می تواند شش فصل در برنابئو بازی کند . بازیکن پرتغالی پنجمین خرید فصل مورینیو برای فصل 12-11 است (شاهین ، کایخون ، آلتین توپ و واران قبلی ها بودند) و رئال مادرید حاضر شد که 30 میلیون یوروی مد نظر بنفیکا را بپردازد . بدین ترتیب شمار مخارج این فصل رئال برای خرید ها به 55 میلیون یورو رسید .
فابیو از هفته ها پیش که به پیوستن به رئال مادرید ابراز تمایل می کرد روزهای سخت و پر فشاری را پشت سر گذاشت . لوئیز فیلیپه ویرا ، مدیر بنفیکا حاضر نبود که برای کاهش قیمت بنفیکا از بازیکنان رئال مادرید استفاده کند و رئال مادرید هم تا دیروز صبح حاضر نشده بود که 30 میلیون یوروی مد نظر بنفیکا را بپردازد . حتی تیم پرتغالی حاضر شده بود که به اجبار این بازیکن را به چلسی بفرستد .
این بازیکن زمانی که برای دادن تست پزشکی به کلینیک لازارزوئلا می رفت از این که دید چندین روزنامه منتظرش هستند کمی استرس داشت . در واقع ، حضورش یک راز بود . رئال مادرید هم به جای این که در کلینیک مرسوم (سانتیاس لامورالخا) تست بگیرد ، عادتش را تغییر داده بود و بیمارستان را تغییر داده بود .
بعد از ظهر بود که باشگاه لیسبونی به کمیته مالی مبادلات مالی پرتغال ، خبر انتقال این بازیکن را اعلام کرد . از آن زمان لبخند به لبان کوئنت رائو برگشت . او به برنابئو رفت و قراردادش را تا 2017 امضا کرد ، نه جام اروپایی رئال مادرید را تماشا کرد ، با قلورنتینو عکس گرفت و شامش را در زن مارکت صرف کرد .

http://s5.as.com/recorte/20110706dasdaiftb_17/XLCO/Ies/Coentrao_firmo_Madrid_2017.jpg

گارای
بازیکن آرژانتینی در حالی دیروز بیدار شد که چندین پیعام روی تلفنش بود . رئال مادرید و بنفیکا برای انتقالش به توافق رسیده بودند که البته این انتقال جدا از معامله آگروست . البته خود بازیکن دوست نداشت خارج از اسپانیا بازی کند . رئال مادرید شش میلیون یورو برای انتقال این بازیکن در این فصل می خواست و فصل بعد (13-12) باشگاه پرتغالی شش میلیون یوروی دیگر باید می پرداخت .  اما در نهایت ، رئال مادرید سعی کرد که با مطرح کردن نام درنت ، بنفیکا را راضی کند .

نقاش ویلا ده کنده
فابیو کوئنت رائو در کودکی در یک خانواده نسبتا فقیر در منطقه ویلا ده کنده بزرگ شده است . این هافبک که در 13 سالگی نقاش بوده است در این باره می گوید :" هر روز باید سخت تلاش می کردیم تا نان شب خود را در بیاوریم . البته از این قضیه به هیچ وجه خجالت نمی کشم . تا هفت شب کار می کردم و بعد فوتبال بازی می کردم . به این زندگی که داشته ام افتخار می کنم . "
والدبنش ملوان و کارگر کارخانه کنسرو سازی بودند که به فرانسه مهارجت کردند  او در پرتغال ماند تا فوتبالیست شود . در سال 2004 در سن 16 سالگی در تیم محلی ریو آوه خودش را مطرح کرد و یک سال بعد اولین بازیش را در تیم اصلی انجام داد . بنفیکا روی او حساب کرد و سپس به سارگوست پیوست . دوران خوبی در لاروماردا نداشت . مارسلیون در کل فصل فقط هفت دقیقه فرصت بازی کردن به او داد . از طرفی او را به زندگی بی بند و بار متهم کرد که خودش این گونه دفاع می کند :" این گونه نبود ، من یک آدم عادی بودم . "
اما با بازگشتش به بنفیکا همه چیز عوض شد . پخته تر شد ، پدر شد و نامی برای خودش دست و پا کرد . در دو فصل اخیر با عقاب ها 95 بازی انجام داد (هشت گل زد) . در تیم ملی کشورش هم به بازیکن مهمی مبدل شد . کی روش به او در 14 نوامبر 2009 فرصت بازی برابر بوسنی هرزگوین داد و در جام جهانی هم در همه بازیها حضور داشت .

http://s5.as.com/recorte/20110706dasdaiftb_18/XLCO/Ies/20110706dasdaiftb_18.jpg

اولین روز کوئنت رائو در مادرید
11:30 / از هتل لافینچا خارج شد
کوئنت رائو از هتل لافینچا خارج شد ، جایی که در آن اقامت می کرد . در همان زمان ، وکیلش ، خورخه مندس در برنابئو بود تا برای انتقالش مذاکره کند .
12:00 / در زارزوئلا تست پزشکی داد
پیش از ظهر ، کوئنت رائو وارد کلینیک لازارزوئلا شد تا تست پزشکی مرسوم را پشت سر بگذارد . این کار در حدود یک ساعت و نیم طول کشید .
13:35 / بیمارستان را ترک کرد
کوئنت رائو ، بیمارستان را در کنار کارلوس دایز ، مدیر تست پزشکی رئال مادرید ترک کرد . دایز گفت که همه چیز درست است :" همه تستها عالی بود . "
14:30 / قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد
کوئنت رائو ساعت 13:50 وارد ساختمان باشگاه شد ، تقریبا یک ربع بعد فلورنتینو هم آمد . هر دو در تالار مدیریت قرارداد را امضا کردند تا این بازیکن برای شش فصل بازیکن رئال مادرید شود .
17:50 / برنابئو را ترک کرد
این بازیکن به همراه خورخه مندس به هتل لافینچا رفت . اتاقش را تحویل داد تا به پرتغال برگرد . هنوز معلوم نیست چه زمانی معارفه می شود اما دوشنبه به تیم مورینیو ملحق خواهد شد .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 920
بازدید کل : 6000
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1